Tuesday, January 24, 2006



MİSAFİR KUŞ VE TWEETY
Sabah kahvaltı yaparken dışarıya baktım. Dışarıda küçük bir kuş pencerenin dibine sığınmış. Sonra bir ağacın dalına uçtu. Acıkmıştır diye düşündüm ve ekmek parçaları aldım. Bir faraş aldım ve pencerenin dibine düşmeyecek şekilde koydum. Üstüne bu parçaları koydum.
O kuş benim hint bülbülüm Tweety'mi hatırlatıyordu. Siz de bu karlı günlerde dışarıdaki kuşları düşünün.
Tweety bana yaş günümde hediye olarak verilmişti. O zamanlar minik ve çok hareketliydi. Şimdi biraz yaşlandı. Yine de çok hareketli sayılır. Özellikle babamın ona banyo yapması için verdiği suda eğlenirken...
Şimdi hikayeme devam ediyorum.

1 comment:

Anonymous said...

Canım oğlum,
Sen ne çabuk büyüdün de bloglara roman yazıyorsun şimdi? "Kız Kulesi'nde erkeklerin işi ne?" diye sorduğun daha dün gibi, benim şeker yiyen papağanım...