Tuesday, August 29, 2006




Sarmısaklı Plajı

Kahvaltı için ilk önce Cunda adasının balık restoranlarıyla dolu bir köşesine gittik. Daha hiçbiri açılmamıştı. Kahvaltı edecek bir yer bulmaya Ayvalık’a gitmeye karar verdik. Ayvalık eski yerleşim yerlerini barındırıyordu. Aradığımız pansiyonu bulmamız çok uzun sürdü. Oradan oraya bakındık. Sonunda bulduğumuzda kahvaltı için uygun bir yer sorduk. Ve daha sonra kahvaltı yerine gittik.
Ardından pansiyona yerleştik. Bir mutfak, tuvalet, oturma odası (yatağı var), iki yatak odası ve teras. Bildiğimiz eski evler. Yerleştikten sonra hemen herkes cup yatak oldu (yani uyuduk).
Uyandığımızda saat 1 gibiydi.
Evet. Daha gelişimizin ilk günüyle yüzeceğimizi hiç sanmıyordum. Ama babam yüzmeye gidiceğiz dedi. Ve ben çok sevindim. Evet yola çıktık. Çok güzel ve kalabalık bir plaja gidiyoruz. Adı Sarmısaklı Plajı. İlk önce öğlen yemeği yedik. Ondan sonra plajın kalabalık olmayan bir bölgesini buluncaya kadar yada babam Atm bulana kadar tur attık.(Atm bankamatik işte) Sonunda babam bir yere park etti. Saat iki olduğundan güneş fazla rahatsız etmedi. İki şezlongun altına yerleştik. Ben hemen yüzmek istiyordum. Üstümü çıkardım.(Mayomu önceden pansiyonda giymiştim.) Ve güneş kremini sürdükten sonra denize doğru koştum. Ne yazık terliklerimi giymemiştim. Denize varınca denizi keşfetmeye başladım. Suda hiç canlı yok gibiydi. Annem ve babam önceden buraya gelmişti. Babam bana sen göremezsin ama burada bayağı balık vardır dedi (İleriki yazılarda ne kadar çok deniz canlısı olduğunu göreceksiniz). Evet akşam geldi. Gün batımını izlemek ve şeytanı görmek için yola çıktık.
(Gelecek yazı: Şeytanın Ayağı)

2 comments:

küheylan said...

deniz nerelerdesin ya?

Deniz Kamcez said...

Bu altıncı sınıf beşinci sınıfa benzemiyor. Çok öğretmen çok ders. Neyse geldim artık.