Monday, August 21, 2006

Şarkının sözleri burada

Alın hayrını görün. Sözleri söylemeye çalıştım. Çok komik oldu. Siz de söyleyin siz de gülün:)))

jatsu tsappari dikkari dallan
tittari tillan titstan dullaa,
dipidapi dallaa ruppati rupiran
kurikan kukka ja kirikan kuu.
ratsatsaa ja ripidabi dilla
beritstan dillan dellan doo.
a baribbattaa baribbariiba
ribiribi distan dellan doo.
ja barillas dillan deia dooa
daba daba daba daba daba duvja vuu.
baristal dillas dillan duu ba daga
daiga daida duu duu deiga dou.

6 comments:

Anonymous said...

çok teşekkürler deniz :)

Deniz Kamcez said...

birşey değil. yine beklerim.

Nihat Akkaraca said...

Merhaba Deniz, Bu şarkı sözleri benim hoşuma gitti. Ezberlesem iyi olacak.
Fakat notalarını kimden alacağım? yardımcı olur musun?

Deniz Kamcez said...

Nihat Amca,
Ben de bilmiyorum. Müzik öğretmenine sorsam bilir mi acaba?... Notasız söyleseniz olmaz mı diyor annem. Beni ziyaret ettiğiniz için teşekkürler. Hafta sonunda ben de sizi ziyaret edeceğim.

Nihat Akkaraca said...

Tekrar Merhaba deniz, ben yukarıdaki yorumu yazdığımda sadece sözlerini okumuştum. daha sonra müziğini dinledim. Notasını bulmaya gerek yok. artık Müzüğünü de dinliyorum. Sağol.
Ama bişey diyeyim mi, sana? Yaşına göre bakıldığında harika bir siten (Bloğun) var. Sanki annenle yarışıyorsun...

Deniz Kamcez said...

Bu da bir çeşit günlük, herkesle paylaşabileceğimiz bir günlük. Ama ilk başta çok şey yazabiliyordum. Daha sonra araya bir sürü iş girdi. Dersler, tatil derken birkaç ay geçmiş oluyor. Yorumlarınız için teşekkürler.