Thursday, June 14, 2007

KAZAK SİRKİ EĞLENCELİYDİ

Yaz’ı çok özledik, onca gün boyunca. Ama artık yaz geldi. Dinlenme, eğlenme ve spor için üç ayımız var. Yarın karnelerimizi alacağız. Bakalım yeterince iyi miyim? Ben 6. sınıf öğrencisi olduğum için bu yıl kalma riskim de var. Ama ben notlarımı bildiğim için kalmayacağımı da biliyorum.

Geçelim konumuza, bu günlerde buralara sirk geldi. Ama bu ünlü Kazakistan Devlet Sirki! Ben de annem ile bu sirke gittik. Çok eğlenceliydi. Bu sirki biliyor musunuz bilemem ama, çok güzel bir sirk. Çok iyi numaraları var. Cambazlar, palyaçolar ve hayvanlar!

Hayvanlar olmadan bir sirk olur mu? Özellikle bu hayvanlar at ve yılan gibi hayvanlar olmayınca?! Evet bu hayvanlardan ve daha fazlası da vardı. Dalmaçyalı bile vardı. Ben bu sirkte çok eğlendim.

Hem de ata bindim. Sizin taraflara gelirse gidin. Çok güzel bir sirk.
Benim size önerim yakınınızda böyle bir etkinlik olursa gidin. Yaz’ı da böyle geçirin. Bu yüzden “Dinlenme, eğlenme ve spor için üç ayımız var” sözünü “Dinlenme, eğlenme, spor ve etkinliklere gitmek için üç ayımız var” diye değiştirmemiz lazım.

Herkese iyi tatiller!

No comments: