Friday, May 04, 2007



Infomag dergisinden Sevilay abla ve ben.

RÖPORTAJIN HİKAYESİ

Merhaba,
Bu hafta bir haberim var.
Infomag dergisinde benimle yapılan bir röportaj yayınlandı. Bu ayki (Mayıs) sayısında. İçinde hem resmim var hem de hayatımdaki küçük başarılarımı anlatmışlar. Bir de nasıl blog açtığımı yazmışlar. Infomag dergisine öncelikle benimle röportaj yaptığı için çok teşekkür etmek istiyorum.

Bu röportajın hikayesini anlatayım.

Geçen ay Infomag dergisinden blogumla ilgili görüşmek için telefon geldi ve beni bir kafeye çağırdılar. Benimle röportaj yapmalarının nedeni benim henüz bir çocukken bir blog sahibi olmamdı. İlk defa böyle bir şeyle karşılaştığım için çok heyecanlandım. Soruları merak ediyordum acaba ne tür sorular olacak diye. Neyse ki ailem heyecanlanmamam için bana yardım etti. Benimle röportaj yapanlar çok güler yüzlü insanlardı. Gazeteci ablayı çok sevdim. Bu abla blogları araştırıyormuş. Benim bloguma rastlamış. Görünce çok hoşuna gittiğini söyledi. O yüzden beni aramış. Fotoğrafçı ve bir kişi daha geldi. Fotoğraf makinesi teyp filan olunca herkes bize bakıyordu.
Sorulardan sonra fotoğraf çektirdik. En çok lolipoplu resmimi beğenmişler. İşte ben de hatıra olsun diye gazeteci ablayla resim çektirmiştim. Bu resmi yukarıya koydum. (Eğer elde edebilirsem dergide basılan lolipoplu resmimi de buraya yapıştırırım.)
Sonuçta bu iş kolay bir şeymiş gibi geldi bana. Herkese iyi haftalar

2 comments:

Nihat Akkaraca said...

Hakkında düşündüklerim doğru çıktı, Deniz. Görüyorsun, işte medyaya attın adımını. Hadi hayırlısı. Yazmaya devam...

Anonymous said...

Merhaba Deniz,
1 haftadır Konya'da proje eğitiminde oldugum için internetten uzaktaydım. Röpoartaj yazını okuyunca çok sevindim. Hem tebrik ediyorum hem de başarılar diliyorum. Ben de henüz senden daha genç bir blogger'a rastlamadım. Yaşının küçük olması değil, kaleminin sağlam ifadelerinin düzgün olması çok öenmli ve bunu son derece başarıyla gerçekleştiriyorsun. Sevgiler...
e-vren :)
www.evrengunlugu.net