Saturday, February 10, 2007




Ayvalık yolunda güneş doğuyor



Sarımsaklı Plajı

Ben resim yapmayı çok severim. Tatil anılarını daha önce yazmıştım. Ayrıca o anıların resmini yapmayı da severim. Yukarıda birkaç tatil anısı var. Bunları çok hızlı yapıyorum. Hatta böyle 12 tane resim defterim var. Aslında o bir hikaye.

Hazır tatilden bahsetmişken bu 15 tatilin sizin için nasıl geçtiğini soracağım hem, hem de size tatilimizi anlatacağım. Bu tatil gezme dışında çoğunlukla ya evde kitap okudum ya da oyun oynadım. Arada sırada dışarı çıkıyorduk. İlginç gelen birşey olmadığının farkındayım. Ama tatilde okuduğum ve sevdiğim bir kitabı size önereceğim. İsmi "Sol Ayağım", yazarı Christy Brown. Yazar bu kitapta kendi hayatını anlatmış. Beyin felcinden dolayı yürüyemeyen, konuşamayan ve ellerini kullanamayan bir çocuğun hikayesi. Bazı kısımları insanı üzüyor, ama yine de iyi bir kitap. Öneririm.


Tüm çocuk okuyucularıma ikinci dönemde iyi dersler. Çocuk olmayanlara ise şanslı işler.

6 comments:

teyzenteyfik said...

Merhaba Deniz,
resimlerin güzel. Ben birinci resmi özellikle cok begendim, eline saglik. Sulu boya ile calismayi da seviyor musun? Ben bu siralar sulu boya ile yapilan resimlerden cok hoslaniyorum. Cok degisik dokular ve renk tonlari yakalamak mümkün.

Ikinci dönemde basarilar diliyorum sana.

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

resimlerin çok güzel... gönül gözüyle görmek, diye güzel bir deyim vardır... büyüyünce insanların bu yeteneği giderek kaybolur... sen simdi dünyayı gönül gözüyle görüyorsun... bu içtenliğini ömrün boyunca koruyabilirsen gercek bir sanatci olabilirsin... gecmis yazilarini okudum, sanki bana böyle kalacakmissin gibi geliyor. isin cok zor ama sanatcilar da vufnik'ler gibidir... biri kaybolunca bir baskasi cikar baska bir yerde... bir nevi tarikat gibidir, sen de bu yoldasin... yolun acik olsun engin denizim...

Anonymous said...

bu arada plaj resmini büyütüp baktim, şemsiye ve şezlongun gölgelerini ne güzel yapmışsın... hayran oldum.. her zaman böyle titiz ol.. yanaklarından öptüm...

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Deniz Kamcez said...

Bloguma baktığınız için ve comment yazdığınız için teşekkürler. Bir de ben suluboya pek fazla yapmam. Daha doğrusu iyi yapamam. Pastel boyaya alışmışım.
Sevgilerimle...