Sunday, April 02, 2006

heyooo, 12 yaşına bastım...


büyükbabam, büyükannem, abim, annem,

8 comments:

Anonymous said...

Doğum gününüz kutlu olsun, içiniz neşeyle dolsun... uzun, sağlıklı ve de çok mutlu bir hayatınız olsuuuuunnnn!!!!!Boyunuz, babaanneye ulaşmış, anneniz pek şeker, abiniz görünmez olma telaşında, büyükbaba mumların sayısı hatalı, diyor gibi bakıyor. Babanızın çok mutlu olduğu da çektiği fotoraftan belli. Svg.

Anonymous said...

mutlu yıllar sevgili deniz :)

gaia said...

mutlu yıllar deniz:)

Deniz Kamcez said...

Doğum günümü kutlayan herkese teşekkürler.

asliberry said...

Biraz geç kaldım sanırım, bu ara çok yoğundum,
Nice güzel yaşlara, Sevgilerimle

Deniz Kamcez said...

sevgili aslı abla, çok teşekkür ederim... siz yazmasanız da aklınızda olduğumu biliyorum. bu da çok güzel... güzel baharlar dilerim...

Anonymous said...

Tüh be geçikmişim. Ama yine de tebrikler denizcim doğum günün kıutlu olsun :)

Deniz Kamcez said...

Tansel abi çok teşekkür ederim. Ben de gecikmişim :)