Thursday, March 09, 2006

BİR ADAMIN HİKAYESİ - 12


Vampirlere şaka


Arayan Osman beydi:
- Mustafa hangi cehennemdesin. Grup arasında kavga çıkmış. Ve ayrıca kitabı buldum. Aynı zamanda yolda beş vampir vardı! Kendimi zor kurtardım. Ve hep senin suçun.
Mustafa bayıldı. East Gackle kuşatma altındaydı. Grup arasında savaş vardı. Ve hepsi kendisinin suçuydu. Artık East Gackle diye bir yer kalmamıştı. Mustafa gözünü açtığında hastanedeydi. Durumu ciddi değildi. Ama yandaki vampir kurbanlarının durumu ciddiydi. Tıpkı Kuduz Sansar’da olduğu gibi arada bir “Ah” diyorlardı. Hemen grubu bulması gerekiyordu. Ama hiç bir şey yapamıyordu. Mustafa ağlamaya başladı.
Kendi kendine:
- Hepsi benim suçum.
Yanındaki yaşlı adam:
- Üzülme evlat.
Bu sırada Andy arkadaşı Danie’yi aradı. Andy ciddi, ciddi:
- Bu vampirleri şaka yollu durdurmalıyız.
Yanıt olarak:
- Ama Andy vampirler bizi öldürür.
Andy:
- Ama onları durduramasak da bizi öldürecekler.
Danie:
- O zaman pizzacıda buluşalım. Saat 23:05’de.
Andy:
- Oldu ortak. Herhalde bu vampirler uyuyordur.
Ve o gece saat 22:32’de evden çıkıp gizlice pizzacıya gitti. Aradan yarım saat geçti. Yücel diğerlerini kaybetmişti. Yücel bir tabela gördü. Tabelada “Pizzacıya gider” yazıyordu. Yücel hemen tabelanın gösterdiği yere gitti. Andy ve Danie pizzacıya tam zamanında vardılar. Ki vampirler onları yakalamışlardı.
Danie:
- Neden ben?
Bir vampir onlara yaklaştı. Ve arkadan Yücel çıkıp vampire tekme attı. Başka bir vampir ise ona yumruk attı. Birden bir şakırdama sesi duyuldu. Yücel gözlerini açtı ve baktı. Bu Q idi.
Q:
- Ne kadar yardıma muhtaç olduğunu biliyorum. Ama başka zamanlarda hep düşman olacağız. diyerek Mavi Taşı çıkardı. Vampirler yok oldu. Q da hemen yok oldu. Bütün olanlar Yücel'e garip geliyordu. Q ile düşmandılar. Ama o kendisini kurtarmıştı. Andy ve Danie kaçmaya çalışırken ortalık insan dolmuştu. Andy:
- Danie hemen kaçalım. Diyerek kaçmaya başladılar. Yücel onları kovalamaya başladı. Andy’i yakaladı. Ve:
- Şimdi, ben senin burada her şeyi bildiğini biliyorum. Şimdi Mustafa nerede?
Andy:
- Tamam, her şeyi açıklayacağım. Beni takip et.
Yücel onu bıraktı. Yücel:
- Bak söz verdin.
Andy:
- Tamam. diyerek koşmaya başladı. Yücel de onu takip etti. İki saat sonra Osman beyde bir vampir kurbanı oldu. Haberi alan Lapacı hemen hastaneye gitti. Gül ise Danie'yi buldu. Gül:
- Sen ne yapıyorsun bu saatte?
Danie:
- Ne yapmışım ki?
Gül:
- Şimdi güzelce eve götürüyim, orada konuşuruz.
Danie:
- Tamam. dedi ve Gül’e tekme atıp kaçtı. Müzeyyen, Ali, Jack ve Peter kiralık bir ev buldular. Peter:
- İyi ki İngilizce biliyorum. Yoksa hiç bir şey yapamazdınız.
Jack gözlerini kısarak:
- Yok ya. Gösteriş budalası ne olacak.
Peter:
- Ne dedin sen.
Ali:
- Beyninin içeriği ile ilgili bir şey söyledi.
Müzeyyen:
- Durun telefon çalıyor. diyerek cep telefonunu açtı. Telefona Gül çıktı. Müzeyyen sinirle:
- Ne var?!
Gül:
- Osman bey, Osman beyi bir vampir ısırmış. Ve Q’da ortalarda yok. Size haber veriyim dedim. Alo! ?Alo! ?Müzeyyen orada mısın?
Müzeyyen elinden cep telefonunu düşürdü. Ali:
- Ne oldu?
Müzeyyen:
- Osman beyi vampir ısırmış.
Müzeyyen dışındaki herkes:
- Ne!!!!!!!????
Peter:
- Kaldırdıkları hastane nerede?
Müzeyyen:
- Cüce sokağı, East caddesi.
Ali telaşla:
- Gidelim o zaman. dedi ve Müzeyyen:
- Ama Q ortalarda yok ki.
Jack:
- Yinede hastaneye gidelim.
Ve hastaneye koştular. Mustafa yanındaki yaşlı adamla o kadar çok konuşmuştu ki zamanın nasıl geçtiğini fark etmemişti. Mustafa gülerek:
- İşte buraya kadar geldim.
Yaşlı adam:
- Güzel bir hikayeymiş.
Kapıdan içeriye bir doktor geldi. Doktor:
- (İngilizce konuşma)
Mustafa yaşlı adama:
- Ne dedi?
Yaşlı adam:
- Q adında bir doktor bu civarlardaymış. Belki hastaneye gelirmiş.
Mustafa:
- Tamam, teşekkürler.
Yaşlı adam:
- Bir şey değil.
Mustafa Q’ya rastlamamak için her şeyi yapabilirdi. Birden aklına bir fikir geldi. Yaşlı adam yemek olarak soya eti istemişti. Gelince bıçağı alıp kendini yaralıycaktı. Gül ise hastanenin kan alma bölümünde Osman beye yardım ediyordu. Gül:
- Niye böyle olduk ki?
Danie de hastanedeydi. Koridorda bekliyordu. Yücel ve Andy koşarak koridordan geçti. Danie arkalarından:
- Hey Andy.
Andy durdu. Ve:
- Aaa Danie buradasın demek.
Yücel hemen hastanenin kan alma bölümüne daldı. Yücel heyecanla:
- Osman bey!
Gül:
- Şşşşt, onu uyandıracaksın.
Yücel Gül’e yardım etmeye başladı. Andy ve Danie koridorda yürüyüş yaparken arkadan doktorlar:
- Stand back!” diyorlardı. Arkalarında bir de sedye vardı. Andy:
- Garip, ben hiç ambulans sesi duymadım.
Doktorlar ameliyat odasına doğru sedyeyle girdiler. Birden bir patlama duyuldu. Hastanenin doğusundan geliyordu. Andy:
- Danie yüzleşmemiz gereken vampirler var.


(Devam edecek)

2 comments:

Anonymous said...

Merhaba, kötü adamların bile Q gibi centilmen olduğu, zor zamanlarda düşmanların bile yardıma koştuğu dünyan ne kadar hoş! Gözyaşlarımı tutamadım. Lütfen yazmaya devam edin, merakla bekliyor, keyifle okuyoruz her perdeyi. Hatta izin verirseniz sitemden size link vermek istiyorum.Sevgiler.

Deniz Kamcez said...

link verirseniz çok sevinirim... ayrıca güzel sözlerin için de teşekkürlerimle...