Sunday, July 15, 2007

YAZ TATİLİMDEN NOTLAR / 5







değirmeni, tavşanları, tavukları, keçileri, atları ve inekleriyle gerçek bir çiftlik gibiydi kaldığımız yer....






Bazen de evde oyun kağıtlarımla zaman geçirdim... Bir de tabii ki PSP vardı...







Babamla bilardo oynadık, çok zevkliymiş...









vera'da kurbağalardan şempanzelere kadar birçok hayvanın dev heykelleri var.... eğlenceliydi...







yerliler bastı plajı, ben de aralarına katıldım... birazdan beni kazana atacak olan ahçıyı göreceksiniz...







yavaşça aralarına sızıyorum.... elimde meşalem...








işte beni yahni yapmaya meraklı ahçı... biraz yorgun, biraz bezgin ama sevimli değil mi?






4 comments:

Nihat Akkaraca said...

Çok şanslısın Deniz. Nasıl tatil yapılacağını bilen bir ailen var. Sen de kafanı kullanınca ortaya çıkan mutlu bir tatil oluveriyor, işte.

Deniz Kamcez said...

Çok teşekkür ederim. Herkes ilk fırsatta dinlenmeli, tatil yapmalı veya yüzmeli. Umarım Datça fazla kalabalık değildir(Yaz'ın oraya herhalde çok tatile gelen oluyordur). Size mutlu günler!

A.T. said...

Deniz Selam,
Bir seferde 5 resmi Blogger'a yuklemeyi nasıl başardın? Normal yollardan en fazla 3 resim yuklenebiliyor. Yoksa ftp ile girip mi ekliyorsun?
Sevgiler
Avniye

Deniz Kamcez said...

Merhabalar,
Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim. Resimler şöyle oluyor.
Resimleri önce kendi bilgisayarımızda küçük boyutlara indirdik. Çok küçülttük, çünkü fotoğraf makinesiyle çekilenler çok büyük oluyor... Sonra önce resimleri Blogger'a yükledik, sonra da düzenledik... Blogger'a resmi yüklerken Sola Yasla ve Küçük resim boyutu seçeneklerini kullandık.
Babam yardımcı oluyor, ona sordum. Diyor ki, acaba Avniye hanım yeni Blogger versiyonunu mu kullanıyor, belki ondan olabilirmiş. Biz şablonunu yükseltmek için cesaret edemedik. O yüzden eskisi çalışıyor. Size kolay gelsin...