Thursday, June 15, 2006

Geçen günlerde Büyük Ada'ya bir gezi yaptık. Vapurla geçerken Heybeli Ada'yı, Burgaz Ada'yı ve Kaşık Ada'sını gördüm. Bence adalar İstanbul'un mirasıdır. Hepsi çok güzel.(Nerdeyse hepsi:) ) Büyük Ada'ya vardığımızda oranın çok kalabalık bir yer olduğunu gördüm. Yine de araba olmayan egzoz kokusu olmayan bir yer. Adanın büyük bir bölümü orman.(Ben ormanları çok severim.:) ) Temiz hava ve deniz kokusu var.





Adanın sevimli atları ve taşıma için arabadan daha güzel faytonları var. Büyük Ada doğayla iç içe güzel bir ada. En önemlisi de evleri apartmanlar gibi değil.
İngiltere'de bir araştırmaya göre normal evlerde yaşayan insanlara göre apartmanlarda yaşayan insanlar daha gerginler. Yani Büyük Ada sakinleri daha sakinler.






Neyse Büyük Ada 'yı benim bildiğim kadarıyla anlattım. Şimdi de oradan aldığım Miço çocuk dergisini anlatmak istiyorum. Ben Miço'yu çocuklar için önermek istiyorum. İçinde çocukları bilgilendirecek ve eğlendirecek birçok şey var. Miço benim en sevdiğim çocuk dergisi.

No comments: