Sunday, November 09, 2008

Herkese merhaba! Yine bir gezi ile karşınızdayım. Fotoğraflardan da anlayabileceğiniz gibi bu sefer Ankara'ya gittim. 29 Ekim'in olduğu haftadan bir hafta önceki sınıf gezimizle hem Ata'yı ziyaret ettim hem de Ankara'yı gördüm.


Ankara'dayım. Buraya Ata'yı anmaya geldik. Anıtkabir'de anma töreni öncesi...




Öğretmenimiz Misak-ı Milli kulesindeki özel defteri imzalıyor. Bundan sonra buradaki Anıtkabir Müzesi'ni gezeceğiz.



Ulus Meydanı"ndaki heykel...
Özlem öğretmenimle Ankara Kalesi'ndeyiz.


Türk Dil Kurumu ve Türk Tarih Kurumu'nu gezdik. Resimde TDK'daki büst. Almanya'dan istenmiş. Hitler vermek istememiş önce ama sonra armağan etmiş.
Altındaki yazı: "Türk milleti dilini de yabancı diller boyunduruğundan kurtarmasını bilecektir."

Ankara gezisi işte böyleydi. Tabii Ankara'da farklı yerler de gezdik. Atatürk Orman Çiftliği, Anadolu Uygarlıkları Müzesi ve Etnografya Müzesi gezdiğimiz yerler arasındaydı.
Bence Türkiye'de en çok gidilmesi gereken yerlerden biri Ankara...

5 comments:

Anonymous said...

Merhaba Deniz,bayramda babaannemler gelemedim ama umarım günlerin iyi geçiyordur.Ayrıca yazıların çok güzel olmuş.Yücel amcaya ve diğer herkese selamlar.

A.

Anonymous said...

Merhaba Deniz, bugün biraz boş vaktim oldu,internette gezinirken senin blogunu da okudum.Gezi resimlerin çok güzel.Görüşemezsek yeni yılını kutluyorum.Amcama ve diğer herkesin yeni yılını kutluyorum.Hoşçakal.

kumkurdu said...

Merhaba Deniz, bugün biraz boş vaktim oldu,internette gezinirken senin blogunu da okudum.Gezi resimlerin çok güzel.Görüşemezsek yeni yılını kutluyorum.Amcama ve diğer herkesin yeni yılını kutluyorum.Hoşçakal.

kumkurdu said...

Merhaba Deniz, bugün biraz boş vaktim oldu,internette gezinirken senin blogunu da okudum.Gezi resimlerin çok güzel.Görüşemezsek yeni yılını kutluyorum.Amcama ve diğer herkesin yeni yılını kutluyorum.Hoşçakal.

Atakan.

Deniz Kamcez said...

Merhaba Atakan, görüşemeyeli uzun zaman oldu. Umarım güzel bir yıl geçirmişsindir. Eğer görüşemezsek senin de yeni yılın kutlu olsun. Babam da senin yanaklarından öpüyor. Hoşçakal...