Sunday, March 18, 2007

BİR ZAMANLAR ABİM DE KÜÇÜKMÜŞ

Bana çerez diyen abimin ufaklık resimleri...
Bana yastıkla saldırmayacaktın,
işte karizmanın çizildiği an.. ının... ının..
Şaka şaka... Abimi çok severim

Vosvosumuz varken kampa gidermiş. Kedisi ve abim çok mutlu görünüyor Vosvosu ben göremedim, babam onu Vosvos'un arka koltuğunda bulduğunu söylüyor. Sürekli geziyorlarmış

Biraz büyümüş, bayram harçlığı almış galiba... Az gelmiş sanırım

Abim küçükken biraz tombikmiş laf aramızda.
Şimdi saz gibi ince uzun...
En çok da bu resimlerine sinir olur.
Bu arada benden altı yaş büyük...
Yani bu resimlerde ben ortada yokum henüz
Birlikte resimlerimiz de var, komik...
Başka zaman koyarım onları artık

5 comments:

Nihat Akkaraca said...

Bir Abi bu kadar güzel anlatılabilir, şakayla karışık...

Deniz Kamcez said...

Teşekkür ederim Nihat amca. Size comment yazmıştım gördüyseniz.

Nihat Akkaraca said...

Merhaba Deniz, benim blogda bir problem olabilir. Çoktandır hiç Yorum/comment görmüyorum. Daha önce Gmail adresime de geliyordu...

Anonymous said...

deniz, basindan beri blog'una arada bir gelip bakiyorum. cok eglenceli ama sanki eskiden daha cok yaziyordun gibi geliyor bana... agabeyinle iyi geciniyorsun anlasilan... ailemi genc yasta kaybettigim icin benimle benim agabeyim ilgilenmek zorunda kaldi ve beni okuttu... ama kendisi benden cok yasli oldugu icin bir turlu onun hakkindaki duygularimi kendisine soyleyemedim. senin yaptigin cok guzel bir sey. yazilarinin devamini bekliyorum.

Anonymous said...

Good words.